Reparaties DJI

Reparaties DJI

 

 

Navitronics DJI Reparatie service

 

Is je drone stuk of heeft het een defect? Geen probleem! Navitronics brengt online alles in orde voor een snelle en vakkundige herstelling in het DJI Europe Servicepunt. Dit team is gespecialiseerd om een reparatie uit te voeren en is door DJI geautoriseerd reparaties uit te voeren aan je DJI drone of accessoires, waardoor je garantie behouden blijft. Hieronder vallen onder andere alle Phantom, Inspire, Spark, Matrice, Ronin en Osmo modellen, en de Mavic's.

 

Reparatie procedure

Ons DJI servicepunt voert alle maten reparaties uit. Je drone of apparatuur wordt door middel van een UPS-Label bij u thuis afgehaald, maar stuur zo weinig mogelijk extra accessoires naar ons op (propellers, accu's, afstandsbedieningen, micro SD in de camera etc.).

 

Onze onderzoeks- en reparatieprocedure gaat als volgt:

 

Het DJI Europe Servicepunt neemt je drone of apparatuur in handen en laat deze uitgebreid onderzoeken.

Zodra het DJI-herstelteam het probleem of defect heeft gevonden, zal een  gecertificeerde DJI technicus je via email een offerte toesturen met bijhorende informatie.

Wanneer je akkoord gaat met de offerte, gaan we aan de slag met de reparatie en zorgen ervoor dat je drone weer in uitstekende staat verkeert.

 

Hoe stuur ik mijn reparatie op?

 

Wanneer je de drone opstuurt, volg het volgende stappenplan:

 

Stuur steeds eerst een e-mail naar info@navitronics.be waarin je kort samengevat beschrijft wat er defect is aan de drone en/of videoapparatuur.Vooraf vragen wij u het RMA NLformulier dat u op deze pagina vindt onder de SEND knop in te vullen en als bijlage naar ons terug te sturen in format .doc (Word) .

U kunt ook een gids RMA NL.pdf als bijlage vinden om het formulier in te vullen.

 

N.B. Vergeet alstublieft niet het serienummer te noteren ! Zonder het serienummer is het onmogelijk om u verder te helpen / een dossier voor u aan te maken.

 

 

Als wij uw formulier eenmaal hebben ontvangen zullen wij u een RMA nummer geven (Case ID).

Er wordt ook een UPS-label naar u toegestuurd om de verzendkosten te dekken, wanneer uw product eenmaal voor reparatie is geregistreerd.Uw toestel wordt door UPS afgehaald.

 

Je ontvangt van DJI Europe Servicepunt een e-mail met daarin een ticketnummer. Dit is jouw uniek ticketnummer voor je drone. Bewaar deze goed.

Vermeldt het ticketnummer in/op de zending van je drone. Dit mag op de doos zelf of op een papiertje bij je drone. Hierdoor weten de technici waar de reparatie over gaat.

 

Uw pakket wordt door UPS bij u thuis afgehaald!

 

 

Tarieven:

 

Administratieve kosten voor aanvraag herstelling in ons Europees DJI servicepunt:

€17.00 incl. BTW vooraf te betalen via overschrijving op BE46 7340 2182 7736 met als mededeling vermelding van uw Naam+toestel.

 

Na uw betaling mailt u ons uw bewijs van betaling door op info@navitronics.be en uw herstellingsaanvraag wordt onmiddellijk door ons opgestart.

 

 

 

Zelf uw drone herstellen ?


Ook voor de doe het zelvers hebben wij de meeste onderdelen,zie hiervoor onze webshop.

 

 
 
 
 

NAVITRONICS



0478.48.76.85

Ambachtstraat 7A, 3110

Rotselaar

info@navitronics.be

Btwnr   BE0892.443.055

FOLLOW US

   Facebook

PAYMENT METHODS

Navitronics.be © Copyright 2019. All Rights Reserved. Website made by Devroey Ives