DJI REPAIR SERVICE
 
 
 
 
 

Navitronics DJI Repair service

 

Is je DJI drone gecrasht ,stuk of heeft het een defect? Geen probleem! 


Navitronics DJI Droneshop brengt alles voor u in orde voor een snelle en vakkundige herstelling in het DJI Europe Servicepunt. Dit team is gespecialiseerd om een reparatie uit te voeren en is door DJI geautoriseerd reparaties uit te voeren aan je DJI drone of accessoires, waardoor je garantie behouden blijft.


Hoe werkt het ?


Stuur steeds eerst een e-mail naar info@navitronics.be waarin je kort samengevat beschrijft wat er defect is aan de drone en/of videoapparatuur.


Vervolgens vult u het RMA NL formulier dat u op deze pagina vindt onder de SEND knop in en verstuur dit ingevuld document als bijlage naar ons terug in format .doc (Word) .

U vind hier eveneens onze hulpgids RMA NL.pdf als bijlage om het formulier juist in te vullen.

 

N.B. Vergeet alstublieft niet je DJI account en wachtwoord alsook het serienummer te noteren ! Zonder je DJI account & wachtwoord alsook het serienummer is het onmogelijk om u verder te helpen / een dossier voor u aan te maken.

 

 Als wij uw RMA_NL formulier eenmaal hebben ontvangen zullen wij u een RMA nummer geven (Case ID).




Administratieve kost voor aanvraag herstelling in ons Europees DJI servicepunt:


Toestel is in garantie:


€19.00 excl. BTW (= €22,99 incl BTW) vooraf te betalen via overschrijving op BE46 7340 2182 7736 met als mededeling DJI Repair +Naam+toestel.

Uw toestel wordt door koerierdienst UPS bij u thuis afgehaald.


Toestel is niet meer in garantie:


€19.00 excl. BTW (= €22,99 incl BTW) + €12,50 verzendingskosten vooraf te betalen via bankoverschrijving op BE46 7340 2182 7736 met als mededeling DJI Repair+ Naam+toestel.

 

Na uw vooruitbetaling mailt u ons uw bewijs van betaling door op info@navitronics.be en uw herstellingsaanvraag wordt onmiddellijk door ons opgestart.

Voor de toestellen niet meer in garantie krijgt u van ons een verzendlabel DPD of POSTNL toegestuurd via email,vervolgens brengt u het toestel in een goed afgesloten doos samen met de benodigde papieren naar de parcelshop DPD of POSTNL.


Vergeet niet om een kopie mee te sturen van het door DJI repair gemailde en ontvangen CAS-document, evenals een kopie van uw aankoopbewijs van de drone in het pakket.
Zonder deze documenten zal de RMA onmiddellijk worden teruggestuurd. Deze documenten zijn heel belangrijk om u verder te kunnen helpen!

Onze onderzoeks- en reparatieprocedure gaat als volgt:

 

Het DJI Europe Servicepunt neemt je drone of apparatuur in handen en laat deze uitgebreid onderzoeken.

Zodra het DJI-herstelteam het probleem of defect heeft gevonden, ontvang je via email een reparatieofferte met bijhorende informatie.

Wanneer je akkoord gaat met deze offerte, gaan we aan de slag met de reparatie en zorgen ervoor dat je drone weer in uitstekende staat verkeert.

 

 

 


 

Navitronics.be © Copyright 2007-2020. All Rights Reserved. Website made by Devroey Ives

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.

Accepteren